AGJENCIA KOMBËTARE E ARSIMIT, FORMIMIT PROFESIONAL DHE KUALIFIKIMEVE

[ivory-search id=”1574″ title=”test”]


Bazuar në njoftimin e AKAFPK-së të datës 20 tetor 2021 “Për rishikimin e 5 skeletkurrikulave të arsimit profesional për vitin shkollor 2022-2023”, komisioni bëri vlerësimin e kandidatëve që konkuruan mbi bazën e dosjeve, si specialistë të jashtëm me kontratë dhe vendosi të shpallë fitues:

  • Për rishikimin e Skeletkurrikulit të profilit mësimor “Shtrim dhe veshje me pllaka”, Niv. III i KSHK, të drejtimit mësimor “Ndërtim”.
  1. Safije Sina – (specialiste e kategorisë së lartë)
  2. Adriana Lajthia – (specialiste e kategorisë së ulët)
  3. Silvana Pavaci – (specialiste e kategorisë së lartë)
  • Për rishikimin e Skeletkurrikulit të profilit mësimor “Punime dekorative dhe bojatisje”, Niv. III i KSHK, të drejtimit mësimor “Ndërtim”.
  1. Safije Sina – (specialiste e kategorisë së lartë)
  2. Adriana Lajthia – (specialiste e kategorisë së ulët)
  3. Silvana Pavaci – (specialiste e kategorisë së lartë)
  • Për rishikimin e Skeletkurrikulit të profilit mësimor “Miniera”, Niv. III i KSHK, të drejtimit mësimor “Gjeologji miniera”.
  1. Edmond Hoxha – (specialist i kategorisë së lartë)
  2. Berti Tona – (specialist i kategorisë së lartë)
  3. Leonard Kazanxhi – (specialist i kategorisë së lartë)
  4. Nexhbedin Marku – (specialist i kategorisë së lartë)
  • Për rishikimin e Skeletkurrikulit të drejtimit mësimor “Kërkim, shpim dhe shfrytëzim nafte, gazi dhe uji”, Niv. II i KSHK.
  1. Spiro Thodhorjani – (specialist i kategorisë së lartë)
  2. Bashkim Çela – (specialist i kategorisë së lartë)
  3. Lindita Hoxhaj – – (specialiste i kategorisë së lartë)
  4. Bledar Lamkaj – (specialist i kategorisë së lartë)
  • Për rishikimin e Skeletkurrikulit të drejtimit mësimor “Veterinari”, Niv. IV i KSHK.
  1. Mariglen Boja – (specialist i kategorisë së mesme)
  2. Veronika Baboçi – (specialiste e kategorisë së lartë)
  3. Ermal Yzeiraj – (specialist i kategorisë së mesme)
  4. Erion Cani – (specialist i kategorisë së lartë)

 

Leave a comments